Dodawajcie komentarze i opinie

Bardzo was proszę o dodawanie komentarzy do moich postów. Chcę znać waszą opinię. Jeśli macie pomysły na przygody Nessie to z chęcią je przeczytam i postaram sie umieścić je w moich opowiadaniach.
Mam nadzieję, że będziecie często odwiedzać mojego bloga, ciekawi dalszych przygód pół wampirzycy.

poniedziałek, 20 maja 2013

Moi kochani,
bardzo się cieszę, że mam tak wielu czytelników (wczoraj mój blog odwiedziło 36 osób). Bardzo chętnie zabrałabym się do pisania kolejnych rozdziałów na które mam już i pomysł, i czas. Istnieje jednak pewien problem. Potrzebuję do ich napisania książki "Zaćmienie" autorstwa Stephanie Mayer online. Chcę wykorzystać legendy z ogniska w La Push i kilka innych fragmentów. Pozostałe trzy części sagi już znalazłam, ale Zaćmienie, którego najbardziej potrzebuję, nie mogę wyszukać. Dlatego zwracam się z prośbą do was, kochani czytelnicy, abyście pomogli mi w poszukiwaniach i w komentarzach (których tak  na marginesie w ogóle nie piszecie) podali mi linki do stron gdzie mogę to znaleźć  Bardzo ważne jest jednak, aby było to tłumaczenie oryginalne, czyli przełożeniu Joanny Urban. Bardzo proszę o pomoc, a jak na razie postaram się wymyślić kilka rozdziałów zanim dojdę do Quileckich legend.
Pozdrawiam was serdecznie i gorąco proszę o pomoc
Zuzu

5 komentarzy:

  1. http://twilightilove.blog.onet.pl/2010/06/26/historia-quileute-cos-do-poczytania/


    TO JEST LINK DO LEGEND Z KSIĄŻKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak późno znalazłam to opowiadanie. Pewnie już do niego nie wrócisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdeklarujesz, że będziesz czytać tego bloga to napisze nowe posty choćby tylko dla ciebie. ale muszę mieć pewność, że mam czytelników.

      Usuń
  3. Twój komentarz naprawdę mnie wzruszył. Nie pisałam bo byłam pewna, że nie mam czytelników. Jeśli tylko się zdeklarujesz, że będziesz czytać tego bloga to zmobilizuję się i będę pisać posty. Choćby tylko dla jednej osoby - dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie czytam błogosławi o zmierzchu! Ten mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad i słówko zachęty. Wyraź siebie i swoją opinię. Wstaw komentarz!
Bardzo proszę o reklamowanie swoich blogów na przeznaczonej do tego stronie Tak zwany SPAM
Z góry dziękuję :)
Zuzu