Dodawajcie komentarze i opinie

Bardzo was proszę o dodawanie komentarzy do moich postów. Chcę znać waszą opinię. Jeśli macie pomysły na przygody Nessie to z chęcią je przeczytam i postaram sie umieścić je w moich opowiadaniach.
Mam nadzieję, że będziecie często odwiedzać mojego bloga, ciekawi dalszych przygód pół wampirzycy.

środa, 30 grudnia 2015

Nowy post

Czy to się dzieje naprawdę? Czy to możliwe? Ja chyba sama w to nie wierzę. Ale naprawdę udało mi się dodać kolejny rozdział! Po ponad roku. Zapewne wcale nie interesuje Was jak to się stało, ale i tak o tym opowiem. Otóż dzisiaj zorientowałam się, że na blogu, który śledzę (czytam, zaglądam, obserwuje - czy jak to się tam nazywa) nie pojawił się nowy post. I że nieobecność autorki przeciąga się od roku. Zdałam sobie sprawę jakie to frustrujące i uznałam, że nie mogę tak traktować swoich czytelników. Więc usiadłam i wymyśliłam całkiem nowy rozdział. Mało tego, wymyśliłam też kolejne. Niestety nie mam siły ich napisać po jest prawie pierwsza w nocy, ale liczy się sam fakt, że chce pisać. Jutro (to znaczy dzisiaj) zapewne nie pojawi się nic nowego, bo wybieram się na narty, ale obiecuję jeszcze dwa rozdziały w tym roku! Zdaję sobie sprawę, że mam mało czasu, ale lubię wyzwania.
Was, bardzo proszę o komentarze. Nie musicie opisywać co się wam podobało ani co byście zmienili, ale zostawcie po sobie ślad. Proponuje taki układ: podobał ci się rozdział zostaw komentarz o treści "+" - tylko tyle. A jeśli uważasz że stać mnie na więcej to "-". Za 5 plusików dostaniecie nowy rozdział - w nagrodę. To naprawdę bardzo mnie zmotywuje.
Teraz, na koniec, chcę tylko podziękować tym osobom które tu jeszcze zaglądają. Od czasu do czasu zerkną, czy coś się nie pojawiło. Następnym razem się nie rozczarują! Naprawdę z całego serca wam dziękuję!!!
Do napisania znowu
Zuzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad i słówko zachęty. Wyraź siebie i swoją opinię. Wstaw komentarz!
Bardzo proszę o reklamowanie swoich blogów na przeznaczonej do tego stronie Tak zwany SPAM
Z góry dziękuję :)
Zuzu