Dodawajcie komentarze i opinie

Bardzo was proszę o dodawanie komentarzy do moich postów. Chcę znać waszą opinię. Jeśli macie pomysły na przygody Nessie to z chęcią je przeczytam i postaram sie umieścić je w moich opowiadaniach.
Mam nadzieję, że będziecie często odwiedzać mojego bloga, ciekawi dalszych przygód pół wampirzycy.

piątek, 1 stycznia 2016

2 tysiące

Udało się Wam kochani! Przekroczyliście dwa tysiące odwiedzin. Jestem z was dumna. Wiem, że nie dotrzymałam obietnicy, ale nie dostałam żadnych plusików :( Cały Sylwester spędziłam przed telewizorem oglądając Przyjaciół (całodzienny maraton na Comedy Central). Jest to fantastyczny serial i gorąco Wam go polecam, ale to tak na marginesie.
Przede wszystkim chcę Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku 2016, i oby był jeszcze lepszy niż miniony 2015.
A teraz zabieram się do pisania rozdziału piątego. Życzcie mi powodzenia, komentujcie i świętujcie Nowy Rok.
Całusy
Zuzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad i słówko zachęty. Wyraź siebie i swoją opinię. Wstaw komentarz!
Bardzo proszę o reklamowanie swoich blogów na przeznaczonej do tego stronie Tak zwany SPAM
Z góry dziękuję :)
Zuzu